poniedziałek, 19 września 2011

Wieczór z Marilyn



Hello :)
Wpadłam dziś do Empiku, żeby wreszcie kupić książkę na którą czaję się już jakiś czas.
Było jeszcze kilka innych książek, które zaczęły mnie kusić ;) Również miałam ochotę je kupić, jednak one muszą jeszcze poczekać :)
Zawsze mam dylemat którą książkę wybrać…
Bardzo lubię czytać, szczególnie biografie.
Jeśli książka jest wciągająca, staram się czytać ją jak najwolniej :) ), jednak nie jest to łatwe, bo tak baardzo mnie pochłania, że zapominam o całym świecie :) ) Jeśli natomiast jest na początku nudna, to nic. Daję jej szansę. Czasami z początku nudne książki okazują się po kilkudziesięciu stronach, niesamowicie ciekawe :)
Tak więc dziś wieczorkiem zaczytam się w Marilyn :)
Jak skończę czytać, dam znać czy było warto :)
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. ja też bardzo lubię czytać :) tylko ciągły brak czasu krzyżuje mi plany :( ehh ;) Napisz czy ciekawa :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie z czasem też bywa różnie..Dlatego często czytam w autobusie, wieczorkiem w wannie lub przy śniadaniu, kiedy się da :))
    Jak przeczytam dam znać :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń